Assegurar i incrementar el valor actual de Pyrénées SA mitjançant la satisfacció i la fidelització del client, essent líders cada vegada més destacats en els sectors en què actuem, afirmant el nostre paper en el país i potenciant el desenvolupament professional de les persones que composen el nostre Grup d’empreses, en un ambient harmoniós i grat.
01
Entenem per client “l’usuari” potencial o real, directe o indirecte, intern o extern. El client sempre ha de ser escoltat/atès amb actitud positiva amb la finalitat de satisfer les seves expectatives actuals i de prevenir-ne les futures.
02
Entenem per “orientació al resultat” el fet de maximitzar el valor de l’empresa augmentant el benefici actual i la capacitat d’obtenir-ne i de crear-ne en el futur, potenciant la generació de negoci i evitant despeses innecessàries.
03
Les persones que treballen a Pyrénées SA són la base fonamental per a la consecució dels nostres objectius. Per això hem d’obtenir el seu compromís: Oferint “empleabilitat” i solidesa, integrant, motivant, fidelitzant, reconeixent els seus mèrits, premiant l’esforç, optimitzant el seu potencial i la seva relació professional.
04
Entenem per “comunicació” l’emissió i la recepció d’informació amb feed-back multidireccional, tant interna com externa. Hem de comunicar d’una manera clara, constant, sistematitzada i regulada, l’estil i els valors de Pyrénées. SA. Tots coneixem, tots sabem i tots actuem segons els objectius i la missió del Grup.
05
Hem de fomentar la creativitat i el sentit crític constructiu de tots el membres del Grup, amb predisposició i actitud d’obertura al canvi i a la recerca constant de millora, tot avançant-nos al futur.
06
Tota relació de Pyrénées SA en la seva gestió ha d’estar regida per principis ètics que protegeixen els interessos del Grup. Per això, hem de fomentar:
07
Per a la millor consecució dels nostres objectius, cal que treballem en equip. Per aconseguir-ho, hem de fomentar:
I ho hem de fer amb un estil de lideratge participatiu, formador, facilitador i motivador, que garanteixi la cohesió, l’eficàcia, l’eficiència i el millor rendiment d’acord amb l’estil de gestió orientada a l’organització per processos i a la creativitat establerts per Pyrénées SA.