JACOB COHEN
JACOB COHEN

Jacob Cohen

La famosa marca de jeans de luxe "JACOB COHEN" va ser fundada el 1985 a Pontelongo (Itàlia) per TATO Bardelle.

El nom "JACOB COHEN" va néixer per imitar una història al voltant dels texans d'alta gamma, mentre retia homenatge a JACOB DAVIS (inventor de la rebladura i empleat de LEVI STRAUSS).

NICOLA Bardelle, fill de Tato, rep el 2002 l'ordre de l’empresa de desenvolupar la marca en l’àmbit  internacional introduint-se en les botigues més modernes i obrint les seves pròpies botigues, inclòs boutiques a St Tropés, París i Milà, i més recentment a Marbella i Ginebra.

La marca produeix les seves peces a Itàlia en les seves fàbriques a Veneto i Sicília utilitzant només els millors materials com les teles "Loro Piana" o les terminacions en les teles texanes de les cases japoneses "Kubaro" o "MAMARATO".

Els texans JACOB COHEN es barregen sovint amb l'elastà, el que els fa incomparablement còmodes.

Molts detalls fan que aquests jeans siguin únics, el material dels botons (plata i carboni), butxaques de cotó amb un patró acuradament incorporat per a cada texà en una butxaca especial que permet que els texans respirin, plaques, cuir (pell, cocodril,  galotxa) JACOB COHEN, i en algunes edicions fins i tot una petita ampolla de perfum de la marca, i altres detalls més.

Per a les edicions limitades, els botons utilitzen el mateix acer que s'utilitza per a la corretja dels rellotges Rolex, les plaques s'aparellen amb el logotip en plata, el denim es tenyeix amb indi natural (rentant per fer que el teixit sigui més resistent i l'envelliment del denim més pur).

Totes les "Edicions Limitades" tenen un acabament de vora vermell que permet portar texans amb torsió mentre es manté el detall de la part inferior.

La marca ha optat durant anys per processos de producció respectuosos amb el medi ambient utilitzant la menor quantitat possible de productes químics.

Tots aquests detalls es recullen en els texans JACOB COHEN, texans excepcionals. El famós eslògan de la marca "Fica't al llit amb un somni, desperta‘t amb un objectiu", ha estat el principal eix de desenvolupament de la marca des de l'inici d'aquest èxit familiar.